dimecres, 3 de desembre del 2008

Residus a la carretera de Llagostera

Per començar, m'agradaria disculpar-me pel temps que portava sense renovar, però per qüestions de feina, se'm fa molt difícil. Fins desprès de nadal, possiblement, no toqui gaire el bloc.

Tornant al tema del missatge, em torno a fer una pregunta que sovint em faig:

Perquè la gent no respecta el bosc i l'entorn?

Fa dies, que veig a la carretera de Llagostera, a l'alçada de Terra Negra, un abocament de residus.
Hi ha alguns matalassos i algunes restes vegetals. D'on surten?? Tant costa portar-ho a la deixalleria o deixar-ho dijous a les escombraries?? De debò és més fàcil portar-ho fins allà??
I segurament allà es quedaran fins el Pelegrí

*Matalassos i restes vegetals a Terra Negra

Aquesta imatge, i altres coses que veig com 25 cotxes de boletaires cada cap de setmana... Em fa venir cap una pancarta que recordo que van penjar quan era nen, abans de que fessin les obres, que deia "LA CARRETERA DE LA VERGONYA".

Aprofito, ja que parlo d'aquesta infraestructura, per penjar aquesta foto que vaig fer a principis d'any, que m'agrada força.

* Arc de Sant Martí, sobre la pedrera d'en Balmanya (no se si s'aprecia que està mig coberta de calamarsa)

Si vos plau, tingueu respecte per l'entorn, que no costa res.